La fidelitat compartida

La fidelitat compartida

ROSA LAFARGUE

Després de gairebé vint anys la Rosa segueix fidel a l’ESPAVILA, això ha creat una relació d’amistat inqüestionable.

Aquestes 200 pàgines de consells i d’innovació, de missatges asserenadors i de belles imatges, de creativitat, de neguits i il·lusions compartides… han permès una relació que va molt més enllà de la simple i pura relació comercial, una relació d’amistat i confiança. Hem crescut i après plegades. Ella ha tingut cura de la nostra pell i ha vetllat per nosaltres en el seu establiment on ens ofereix benestar i bellesa: massatges sanadors, líftings, depilacions, tractaments en cabina… Gràcies Rosa per tant i tantes estones agradables.

En el seu establiment, a les Galeries de la plaça de l’Ajuntament, ofereixen serveis i productes destinats a incrementar el benestar físic, anímic i emocional, utilitzant de tècniques multidisciplinarias provinents de l’ayurveda, la medicina tradicional xinesa, la teràpia de polaritat, entre altres, que apliquem en els seus serveis (tractaments facials i corporals, massatges, etc.) sempre en funció del que necessita cadascú. La mateixa cura tenen en el producte per tal que es pugui mantenir l’hàbit d’higiene i tractament diari a casa.

Vas creure de seguida en l’Espavila i hi has apostat. Què ha representat per a tu?
Vaig apostar per l’Espavila perquè em va semblar un format interessant i encara més perquè portava entre altres l’agenda mensual de les activitats de la vila, a més que el nom d’Espavila em sembla molt estimulant i encertat. Ha representat per mi una gran via de comunicació.

En gairebé 20 anys trobes que el model de comerç ha canviat molt?
Estem en un impàs on ens trobem de tot, el model de comerç va canviant en la mesura que pot adaptar-se a la demanda

El comerç local haurà de lluitar per competir amb la gran oferta comercial en línia. Quin creus que és el valor afegit que pot oferir per trobar el seu lloc?
Un valor afegit pot ser el tipus d’atenció, molt especialitzada i amb vocació d’atendre de manera personalitzada

Trobes però que cada vegada hi ha més demanda de serveis?
Sí, i és bo escoltar amb atenció aquesta demanda!

L’Espavila també s’haurà d’adaptar als nous models de comerç i serveis. Ens suggereixes algun tipus de canvi?
A mi el format m’està bé, tot i que m’agradaria que millorés la qualitat d’imatge i segur que es  poden fer canvis, aniria bé estudiar-los per tal que pugui donar més servei.