PARLEM AMB MAGRANA TALLER

PARLEM AMB MAGRANA TALLER

DAVID BERRUEZO I CLÀUDIA LLOPIS
MAGRANA TALLER (agència de comunicació ‘foodie’)

 

Mangrana Taller neix de la mà del David i la Clàudia, dos joves de 25 i 26 anys que es van conèixer estudiant publicitat i relacions públiques a la universitat.

“En un principi treballàvem cadascú des de casa seva, des d’Esparreguera i Vilassar. Però va arribar un punt, que amb tanta feina i clients, era molt poc pràctic. La majoria de clients són de Barcelona i ja havíem crescut suficient per buscar un espai.”

Magrana Taller és una agència de publicitat foodie especialitzada en alimentació i restauració, que ofereix serveis de disseny gràfic, xarxes socials i fotografia de producte.

“Treballem principalment per empreses del sector de l’alimentació i la restauració. L’agència té només un any i mig d’història i ja ha pogut treballar amb clients com Lanjarón, el Restaurant 7 Portes de Barcelona, les cafeteries Chök o La Bikineria del xef Joan Gurguí.”

“Últimament hem tingut l’oportunitat de realitzar el material gràfic dels Special Olympics, un esdeveniment internacional de primer nivell que enguany s’ha disputat a La Seu d’Urgell i Andorra. Quan se’t presenta un repte d’aquest nivell, no t’ho penses.”

Actualment tenen l’oficina al carrer Via Augusta de Barcelona, i en aquest segon any de vida es proposen fer créixer Magrana i a poc a poc anar ampliant l’equip per poder assolir projectes de major envergadura.

“Competim contra agències grans i la nostra joventut és un factor decisiu. Som àgils, ens adaptem a tots els processos i oferim idees fresques i noves. Al final els departaments de màrqueting busquen això. El que podria ser un punt feble acaba sent un punt positiu.”

 

Espavila per Magrana